SEO agentura – 4 důvody, proč se vám vyplatí investovat do jejích služeb

Dobrá SEO agentura může  dodat vašemu podnikání nové a skvělé impulsy. Už před pár lety platilo: “Kdo není na internetu, jakoby nebyl.” Někteří podnikatelé naskočili na digitální vlnu takřka okamžitě. Jiným přechod do online světa trval o něco déle. Pandemie koronaviru pak vyhnala na internet i zapřísáhlé odpůrce online prodeje. Svět se mění a je dobře, že se měníte s ním. Abyste v online světě dosáhli úspěchu, musíte mu perfektně rozumět. SEO agentury mají know-how, které ochotně využijí ve váš prospěch. Pokud máte pochybnosti, zda se vám investice do služeb agentury vyplatí, přečtěte si tento článek. V něm se dozvíte, jaké jsou hlavní výhody spolupráce s agenturou a další tipy, které vám pomohou dosáhnout vašich podnikatelských cílů.

SEO agentura musí být partner, na kterého se můžete stoprocentně spolehnout

Služby SEO agentury něco stojí. Bohužel cena není zárukou kvality. Úspěch se dostaví pouze za předpokladu, že spolupracujete s opravdovými profesionály, kteří jsou experty v oboru. Pokud optimalizaci pro vyhledávače vůbec nerozumíte, najděte si partnera, který vás celým procesem srozumitelně provede. Některé agentury nabízejí pro své klienty dokonce vzdělávací kurzy.

Jinými slovy vybírejte velmi pečlivě. Nejlepší jsou osobní doporučení. Dobře vám poslouží také reference stávajících nebo bývalých klientů. Pokud můžete, zapojte se do diskuze a ptejte se na všechno, co vás zajímá a co je pro vás důležité.

 

Pozor na falešné recenze!

Recenze na internetu je třeba brát s rezervou. Ne všechny jsou totiž pravdivé. S falešným hodnocením se v posledních letech roztrhl doslova pytel. Není výjimkou, že si některé firmy recenze přímo objednávají. Těmto praktikám už ale bude brzy konec. E-shopy budou muset prokázat, že recenze pochází od skutečných zákazníků. Nová právní úprava by měla začít fungovat v květnu 2022.

Spolupráce s SEO agenturou je dobré rozhodnutí, a to z těchto důvodů:

  1. Češi od počátku pandemie více nakupují online a také na internetu tráví více času. Kdy jindy propagovat vaši značku a zvýšit návštěvnost vašeho webu než právě teď. Doby, kdy stačilo krásně vyzdobit výlohu, a zákazníci si k vám našli cestu, jsou pryč. Online prostředí funguje na podobném principu. Bez kvalitního SEO si k vám ale klienti cestu nenajdou. Můžete mít naprosto dokonalé produkty, skvělé ceny a lákavé akce, ale ve vyhledávačích jste někde hluboko. Zákazníky si rozdělí třeba i dražší a méně kvalitní konkurence, která ale najala SEO profíky, a tak jsou na rozdíl od vás na předních pozicích ve vyhledávačích. Už tušíte, v čem je zakopaný pes?
  2. Udržet webovky na předních pozicích je skutečná dřina. Jde o práci na plný úvazek, kterou nemůže dělat jen tak někdo. Pokud jste si pohrávali s myšlenkou, že to zvládnete sami ve volném čase, zamyslete se. Máte opravdu tolik volného času, aby vaše snažení mělo ten správný efekt? Třeba SEO rozumíte, umíte tvořit kvalitní obsah a celkově si věříte. To je skvělé, ale budete mít čas zvládat ve své podstatě dvě profese najednou? Není pro vás finančně výhodnější soustředit se na rozvoj vašeho podnikání? Konzultant vám bude podávat pravidelné reporty a vy tak zůstanete po celou dobu v obraze.
  3. Agentura vám poskytne komplexní služby, které budou vzájemně dokonale propojené. Bude pro vás nepřetržitě pracovat tým profesionálů. Nemusíte tedy na jednotlivé úkony shánět freelancery. Sehraný tým, který pracuje jako namazaný stroj, je přesně to, co potřebujete.
  4. Agentura pro vás pracuje nepřetržitě. Nestane se vám, že by něčí dovolená nebo nemoc zastavila práci na vašem projektu. 

Nesnažte se ušetřit za každou cenu

Spolupráce s agenturou vás bude něco stát. Služby expertů nebyly a nebudou zadarmo. Nebudou ani levné. Na druhou stranu dobrá agentura vám pomůže dosáhnout vašich cílů.

Peníze vynaložené za tuto spolupráci proto nevnímejte jako náklady ale jako návratnou investici.

A jaký je váš názor? Souhlasíte s tím, že jsou služby agentury investicí, nebo máte opačný názor? Pokud už jste s nějakou agenturou spolupracovali, jak zpětně hodnotíte vaše rozhodnutí? 

Váš názor nás zajímá. Napište nám.

Barbora Koukolová