Konec 20. století byl krásný, stačilo mít web a internetový obchod vzkvétal. Jak postupně rostly tisíce a miliony webů, jak houby po dešti, stoupaly nároky na vyhledávací roboty. Pokud chcete prodávat on-line i dnes, musíte vyhledávačům nabídnout optimalizované stránky z hlediska SEO a Plzeň jako podnikatelská metropole by neměla zaostávat. Možné slabiny vaši prezentace na internetu odhalí SEO analýza. Seznamte se s jejími přínosy, ať zbytečně neztrácíte zákazníky. 

 

Co napoví analýza SEO v Plzni i jinde v ČR

Profesionálové dokáží SEO analýzou pomoci i starším webům, které vznikly ještě bez optimalizace pro vyhledávače. Díky SEO auditu se dozvíte, jak hodnotí vaše stránky Google a Seznam. Nevadí, když je výsledek špatný, pouze určuje vaši současnou startovní pozici. Odborníci na SEO v Plzni i jinde se od ní odrazí a vyšvihnou vás mezi premianty on-line světa. Tím automaticky vzroste počet návštěvníků vašeho e-shopu, kteří nakoupí zboží nebo si objednají služby.

 

Typické příčiny bídného SEO výsledku

Kupodivu stále existují firmy, které dělají tvorbu webových stránek bez SEO. Pokud právě poptáváte webaře, požadujte optimalizovaný web. Mezi nedostatky starších stránek bez SEO obvykle patří technické závady, chybějící mobilní SEO, zmatečná struktura a nevhodný obsah. Texty často postrádají klíčová slova, která lidé zadávají do vyhledávačů a která jsou nezbytná pro fungující SEO copywriting. Tradičně chybí také vnitřní provázání jednotlivých stránek webu odkazy, o budování externích odkazů ani nemluvě. Dobrá zpráva je, že se dá bídné nebo vůbec žádné SEO napravit z jakéhokoliv místa planety, pokud expert disponuje počítačem, internetem, praxí a předchozími výsledky. Než si na SEO v Plzni nebo jinde v republice někoho najmete, chtějte vidět reference.

 

500 % návštěvníků navíc – jak na to

Každý podnikatel na internetu by si měl uvědomit, že vyhledávací algoritmy robotů se průběžně upravují a včerejší SEO pro Plzeň je logicky jiné než SEO Plzně dneška. Proto firmy, kterým jejich stránky slouží jako obchodní a reklamní platformy, zadávají správu SEO včetně on-line marketingu profesionálům. S klesající návštěvností stánek jim totiž mizí zisk. Bojoval s tím dokonce i robustní a zavedený portál s nemovitostmi. Případová studie ukazuje, jak na něj SEO odborníci nasměrovali o 523 % více zájemců, kteří hledali byt či dům na internetu. Důležitou roli při tom sehrál profesionální copywriting, který doplnil na realitní web chybějící klíčová sousloví pro lokální SEO v Plzni jako například “pronájem bytu v Plzni” či “byt v Plzni na prodej”. Pětsetkrát víc potencionálních klientů díky hře se slovy, to je dobrá investice, co říkáte?

 

Nepodceňujte linkbuilding

Hledací roboti nemyslí, oni počítají. Celkové skóre, které vašemu e-shopu nakonec udělí, výrazně ovlivňují také zpětné odkazy, které vedou odněkud ze sítě na váš web. Odborně se tomu říká linkbuilding. V případě zmiňovaného realitního portálu stačilo, aby SEO specialista a copywriteři zapracovali na kvalitních PR článcích, které používají v rámci SEO “Plzeň byty k pronájmu” a podobná synonyma. Tyto články s několika odkazy na realitní web se následně publikovaly na seriózních portálech a oslovily zájemce o bydlení v západočeské metropoli. Vždy chtějte, aby vaše PR texty byly užitečné pro čtenáře a robot v nich objevil hledaná klíčová slova včetně série zpětných odkazů.

Nyní už chápete význam analýzy. Prozradí, jak si váš web stojí na internetu a zároveň poslouží jako výchozí bod technické, obsahové a odkazové optimalizace pro vyhledávače a vyhodnocení investic do SEO. Plzeňské firmy a podnikatelé z okolí často hledají specialisty na SEO z Plzně. V případě SEO služeb ale můžete poptávat experty ze všech koutů Čech. Vzdálenost totiž pro internetové práce nehraje roli. Rozhodující je kvalita on-line řemesla, která vám zajistí obrat zboží. Nebojte se oslovit více adeptů, rádi se o vás poperou. Vaše otázky k problematice SEO pro Plzeň a Plzeňsko zodpovíme v komentářích.

Barbora Koukolová